FANDOM

Vaporeon Jolteon Flareon
Jolteon #135
サンダース Sundaasu
Jolteon A.png
Typ: Elektryczny
Wielkość: 0,8m
Waga: 24,3kg
Ewolucja: Eevee -> Jolteon

Jolteon - pokemon piorun. Jedna z siedmiu ewolucji Eevee'go. Jest tupu elektrycznego.

Jest bardzo uczuciowy. Równie łatwo go rozzłościć, jak zranić uczucia. Nazwa tego Elektrycznego Pokémona pochodzi od słowa "jolt", znaczącego tyle co "wstrząs". Ma to związek z elektrycznymi atakami, których Jolteon uczy się w trakcie treningu. Drugi człon jego imienia "-eon", jest nadawany każdej ewolucji Eevee i może odnosić się do nauki gnostycyzmu, głoszącej, że eon to rozbita, różnorodna potęga natury, pochodząca jeszcze z początków dziejów, odgrywająca różne role w poszczególnych procesach wszechświata.

Wygląd Mały Jolteon.png Edytuj

Jolteon swym wyglądem przypomina żółtego psa.

Pyszczek - Pysk Jolteona jest długi i zgrabny. W środku znajdują się ostre kły ułatwiające przyswojenie ataku Bite.

Uszy - Uszy są długie, lekko postrzępione.

Oczy - Oczy czarne, również duże, patrzące z lekkim zaciekawieniem.

Dookoła głowy znajduje się biały kołnierz z długiej, niezwykle sztywnej sierści.

Tułów - Tułów Jolteona również pokryty jest sztywną i twardą sierścią. Co jest niesamowite we wszystkich formach, brak ogona. W jego miejscu Jolteon ma dłuższą sierść.

Łapy - Mocną stroną Jolteona jest niesamowita szybkość, którą zapewniają jego długie, silne łapy.

Występowanie Mały Jolteon.pngEdytuj

Seria Odcinek Właściciel Uwaga

Wpisy PokeDexa Mały Jolteon.pngEdytuj

Seria Odcinek Wpis

Właścicele Mały Jolteon.pngEdytuj

Debiut O Pokemonie Właścicel

Zdjęcia Mały Jolteon.png Edytuj

JolteonA.pngJolteonA2.jpg

Jolt1.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki